בית שמש • משלוש יוצא אחד?

    יוסי ברויער 1 Comment on בית שמש • משלוש יוצא אחד?
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציבור החליט להצביע ברגליים ולא בא להתגורר בבית שמש, עוד יותר מכך הציבור הד"לי והחילוני עוזבים את בית שמש. אבל הבחירות הקרובות הם המפתח היחיד לעצור את הגידול החרדי בבית שמש ולפגוע באחד מפתרונות הדיור המובילים לציבור החרדי.

    לא מדובר בקמפיין בחירות אלא בקמפיין מתמשך של 5 שנים. בית שמש יצרה את 'יש עתיד' עם פרשת היריקה שהייתה או שלא הייתה בבית שמש. כעת יש דיבורים על שילוב ידיים בדרך לעצירת החרדים שם.
    אלי כהן, נתן שטרית ועליזה בלוך שנתמכת ע"י הבית היהודי חתמו על אמנה משותפת שבה נאמר כי יערך סקר גדול של אלפיים נשאלים מי המועמד המועדף לראשות העיר, כאשר כל המועמדים יסירו את מועמדותם ויתייצבו כאיש אחד עם מועמד אחד מול משה אבוטבול.

    אבל בעוד מסביב יהום הסער הרי שבתוך יהדות התורה מתחוללת מלחמה בין דוד ויינר איש אגו"י לאנשי דגה"ת מי יקבל את סגן ראש העיר בשכר בקדנציה הבאה. "הם קבלו את שלהם" אומר ויינר ל'זירה המקומית' בקול חי. "אנחנו צריכים להיות מיוצגים בכבוד, ואם אבוטבול יתחמק שלא יבוא אלינו בטענות אחרי זה, כי הציבור לא ישכח ולא יסלח" ממשיך ויינר.

    בדגל התורה לא יושבים בשקט. שמואל גרינברג סגרה"ע מזכיר בתגובה את ההיסטוריה שלפני חמש שנים ומציין כי התיקים נמצאים במקום האחרון.

    האזינו לגואל ועקנין בסקירה מקיפה על הנעשה בבית שמש בתוכנית 'המהדורה המרכזית' עם אברהם פרסטר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב אבוטול פיתח את העיר מכול הבחינות
      הוא מנצח